En vanlig lördag

Vi börjar med ett vanligt inlägg i min nya blogg, idag är en helt vanlig lördag och jag har ingen aning om vad som händer idag. Jag tror att jag antingen kommer sitta fastklistrad vid tven, telefonen eller datorn, en såndär typisk chill dag enligt mig. Tänkte också springa ner till affären för att köpa nån slags tidning som innehåller lite skvaller, har inte läst det på evigheter känns det som.

Min utsikt från fönstret: Det är snöö på marken, helt vitt ! Otroligt mysigt. Funderar på att ta en promenad, måste röra på mig någonting idag iallafall.
Mina naglar måste fixas vilket jag hade tänkt att göra nu, kommer med lite tips sen. Eller så kanske ni har nåra tips att ge mig ? =)

Have a good saturday'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0