Det snöar !

Åh Gud hörde säkert min bön igår om att jag ville ha mer snö nu när den gamla börjar smälta bort och försvinna från marken så att den tråkiga gråa asfalten skymtar fram igen, jag skojja. Jag tror nämligen inte på gud =)
Men snöar det gör det !
Så nu vill jag att den gråa tråkiga asfalten ska vara täckt med vit fluffig snö imorgon, hoppas dom kan fixa det där uppe. Nu tror jag att det är dags för mig att sova, eller iallafall lägga mig och läsa lite.
Godnatt's


image12

Om man kollar noga kan man se att det snöar, annars ser det ut som att fönstrena bara är smutsiga och fläckiga. Det är dom inte, det vet jag. Eftersom att det var jag som gjorde rent dom sist (= haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0