Tonårshy

Är jag den enda som inte gillar min hy ? Speciellt inte nu på vintern när den blir så torr.. smörjer in mig extra mkt när de torra perioderna kommer men då får man bara massa andra problem, som finnar och sånt.
Mammi hjälpe mig precis att få bort nåra pormaskar, riktigt äckligt !
Men nu är det borta och min hy ser lite fräshare ut, har ni nåt tips på en bra creme som man inte får finnar av men återfuktar endå huden ? Och har ni nåra tips på smink som inte täpper till porerna så att man får finnar & pormaskar och sånt äckligt ? Säg gärna till då ! =)

Kommentarer
Postat av: S

Tack så jättemkt :)

2007-12-28 @ 16:21:58
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: malin

cliniques trestegs system är superbra! ända cremen som funkar på mig iaf! har också normalt sett ganska torr hy på vintern och när jag tar på creme så blir den fet och jag får finnar. Men inte med denna rengöringen/återfuktande cremen.Det funkar faktiskt!

2007-12-28 @ 16:37:17
URL: http://svmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0