Tisdag

Det här blir en snabbis, tänkte bara säga att jag överlevdematte provet. Det kändes bra, men så är det alltid det känns bra efter men sen när man får tillbaka det ligger man verkligen på gränsen. Vem vet, lärarna kanske har bytt ut proven för att de vill få mig att misslyckas ? Haha, dum tanke.
Nu har jag ännu ett prov att plugga till, okej visst alla prov är viktiga speciellt nu i slutet men det här är ett prov jag inte bryr mig om så mkt.. Hinner inte skriva så mkt mer nu utan skriver mer imorgon, nästa prov har jag inte förrän nästa vecka så imorgon ska jag ta det luuugnt !
Btw så ska jag ta spruta imorgon, vilket jag tyckr är sjuukt jävla läskigt, iih.
Puss&kram


image36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0