Taggad inför lovet

Hejhej & hej!

Jag är ledsen, riktigt ledsen. För jag har nämligen tappat bort min ipod, den är helt borta och jag hittar den inte. Jag får paniiiik, jag älskar min ipod, om den hade varit levande hade den lätt varit min pojkvän och nu har den lämnat mig.. ;(

Nu är danstävlingen avgjord, och våran klass vann inte ! :(
Även fast jag hade ett fjortis face & en fjortis outfit som slår allt, enligt många så "måste jag ju inte klä ut mig" för att vara fjortis, så patetisk komentar.
Imorgon är det iaf lov och jag är taggad till tusen, ska bli super mysigt med julafton och efter det nyår. Mys med familjen, hinna träffa alla kompisar, chill hemma och allt det där man gör.

Imorgon går vi 10-11, efter det drar jag och seb till kista för att shoppa lite julklappar. Sen får vi väl se vad som händer, om vi orkar vara kreativa och hitta på nåt eller om vi bara chillar framför en film eller nåt.
På frdagen ska jag och sara till stan och efter det blir det Emmy och sen sova hos Malin, lördagen ska vi julpynta och fixa granen hos morfar. :)
Söndagen blir det julgodis som ska bakas och julmat som ska göras för på måndagen är det ju nämligen julafton !

Tänkte lägga in en önselista på saker jag hoppas kommer ligga under våran gran om nåra dagar =)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0