Stressiga tider

Hej alla !

Jag har inte skrivit på länge jag vet, men har haft rätt så mkt att göra så jag känner att jag inte hinner med liksom.. Men idag ska jag försöka slänga in nåra inlägg och berätta om min vecka & helg. Jag kan ju börja med att berätta om idag; just nu är det bara plugg och åter plugg. Sen vid tre ska jag in till stan för att titta på min syrra när hon har en uppvisning, och efter det ut med familjen på restaurang. Mysigt.

Lördag: Vaknade av att S ringde mig och sa att hon inte kunde åka till stan idag, var lite synd hade behövt lite saker men just då behövde jag mest henne !
På kvällen blev det bio med en super trevlig person, kvällen blev lyckad och var jätte rolig, påvägen hem fick jag trevligt sällskap av V =) 

                image41    image40  image39

(Jag åkte in till stan men med mammi ist, vi köpte en jacka till mig som jag ska få i julklapp och en svart halsduk)
Och jackan ser inte ut sådär som den gör på bilden, tar en bild sen när jag har den på mig, då är den mkt snyggare.

Fredag: Vanlig skoldag hela dagen, efter det drog jag till frissan och slingade håret ännu en gång, det var ju ett tag sen, typ 3 månader. Så nu är det helblont och jag blev nöjd =)
Efter det drog jag och B hem till I där alla satt, vi kollade på idol, åt tacos och bara pratade. Gjode sällskap hem med J & A, sedan spenderade jag de senaste timmarna framför en film med godis i ena handen och telefonen i den andra.

image42 image43

Torsdag: Inget speciellt att berätta om, eller jo vi hade en talangjakt för att samla in pengar till klassresan. Det var lite segt för den häll på ungefär 3 timmar och jag hade inte ätit nån middag. Nåra killar i klassen körde en westlife låt, dom vann såklart också. Filmade det och hade gärna lagt upp det i bloggen om jag visste hur man gjorde..

Onsdag: Vanlig skoldag, efter skolan skulle jag till doktorn för att ta vaccination mot livmodershalscanser. Det är tre spruter som man behöver ta, det här var min sista så nu är jag typ helt imun mot den typ av canser, skönt !
Efter det skulle jag in till stan och träffa min älskade vän M, gud vad jag har saknat henne sen vi slutade praoa. Vi fikade kollade runt lite och köpte ett par skor (båda köpte likadana såklart) haha (:

image44

Ja det är det som har hänt under min vecka.. Nu ska jag ladda upp lite bilder, plugga lite och sen komma med nåra till inlägg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0