Som alltid

Hej alla

Förlåt om jag inte har skrivit på hela dagen, men jag har inte orkat sätta på datorn eftersom att jag vet då att jag kommer fastna och inte få nåt skolarbete gjort.
Men det fick jag, jag har räknat 5 sidor matte och lite annat. Nu vill pappa ha lite hjälp eftersom att han är lite små lat och sämst på datorer, ska fixa nåra jobbpapper till honom och jag får betalt för det.. =)
Och för alla som inte visste det så är det sagan om de två tornen på tv, typiskt. Jag som precis har legat och kollat på den filmen hela dagen medans jag pluggade till och från, jaha så vad ska jag göra ikväll ?
Jo jag ska lägga in lite julbilder från familjens julpynt men sen no idea.
Hejdå så länge iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0