Softish

Min dag blev ännu mer perfekt, vi hade ingen matte (eller vi hade det men jag tänker inte slösa bort en timme på lite mattespel), det är typ det våra lektioner kommer bestå av de senaste dagarna, rooligt liksom.
Gick hem med J efter skolan, vi chillade lite sen var hon tvungen att dra så jag chillade lite själv innan jag drog till S =) och kom precis hem därifrån nu. Roligt & mysigt, underbar kille det där :)

Imorgon slutar jag halv 1 så ska dra med mig en kompis till stan och julshoppa det sista, på fredag blir det julmys hos emmy, lite julklapps byten och så sen sova hos malin lite senare på kvällen.

Nu hade jag tänkt att ringa min kusin, ta en snabb dusch och sen titta på tv tills jag somnar, så skönt med ett liv utan läxor, helt underbart ! :)
Puss & godnatt darlings'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0