Slapp söndag

Jag vet att jag inte har skrivit på länge, det börjar bli rätt glest mellan inläggen och då är det inge kul att läsa, men jag ska förbättra mig nu när allt plugg är förbi. Då har jag lite tid för mig själv och datorn, d.v.s. min blogg.

Nu är jag i göteborg som ni nog redan vet eftersom att jag sa det igår, men idag bär det av hem till stockholm igen. Flyget går prick kl 15.00, innan dess ska vi hinna ta en sväng på avenyn, ta en fika med alla som vi åkte hit för att hälsa på, packa och lite till. Och nu sitter jag här osminkad invirad i mitt täcke och hungrig som satan, dags att sätta lite fart kanske...

Igår var en juldag, julbord och julmarknad. Det var otroligt mysigt på liseberg, upplyst överallt.
Träden hade ljusslingor runt sig, runt varenda liten gren. Det var riktigt snyggt, när jag kommer hem laddar jag upp dom bilderna jag tog, kanke inte blev dom bästa eftersom att jag tog dom med mobilen men dom får duga (:
Nu ska jag klä på mig och börja packa sen blir det frukost och sen får vi se vad som händer, jag skriver förmodligen ikväll.
Pusshejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0