Ouff

Hej alla, äntligen hemma !

Nu har jag precis käkat min nattmacka och tänkte ägna min sista tid innan läggdags åt min blogg, lägga upp bilder och lite annat. Får se vad tiden räcker till helt enkelt.
Kan ju börja med att lägga upp lite bilder från lägenheten:

image47

Sängen där jag tillbringade mina två nätter, sjukt skön ! Lite jobbit med tak fönstrena bara för det blev riktigt ljust på mornarna. Roligt att vakna vid 9 liksom, när hela sverige sover.

image48

"Myshörnan" som låg precis bredvid min och sofias sängar, vi hade inte så stor användning för den men den ser ju rätt så mysig ut.

image49

Trappan upp till våra sängar, det var inget rum där uppe utan bara ett glasräcke. Såg väldigt snyggt ut men jag skulle inte vilja bo däruppe helt utan dörr och allt. Inget privatliv direkt

image50

Köket ovanifrån, det är mkt större än vad det ser ut =)

image51

Köket igen, rätt så nytt och fräsht. Det mesta i rostfritt

image52

Deras New York tavla som jag blev kär i, passar otroligt bra till den vita väggen. Skulle inte banga på att ha den där i min lägenhet, när jag nu flyttar hemifrån.. vilket kommer ta ett tag (;

 

Badrummet, inte så mkt att se. Det ser enormt litet ut på bild men mkt större i verkligheten.

Ja det var hela lägenheten, ojoj nu börjar klockan bli mkt. Snart 12, tur att jag har sov morgon imorgon.
Världens skönaste dag, håltimme på svenskan så börjar 9.45, två lektioner och sedan lunch. Efter det har vi matte men vi ska snart ha danstävling som våran skola har varje år (års kurserna tävlar mot varandra) så vi får dansa imorgon ist för att räkna och så får vi håltimme på elevensval och slutar då 14.05 ist för halv 4. Jag är suuper glad, och som pricken över det redan perfekta i:et så ska jag hem till S efter det. Underbart, har saknat honom riktigt mkt under helgen.
Nej nu ska jag sova, god natt sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0