Neutralt

Hej favoriter !
Är det bra eller ? Här är det helt okej, är på rätt bra humör idag faktisst, eller jag blev det nyss. Jag vet att jag har lagt upp rätt mkt musik på sista tiden men det är bara för att jag vill dela med mig av min braiga musik smak (; haha. Och bara för det så måste jag lägga upp en till video



Den där låten gör mig glad, blir på bra humör liksom ! =)
Jag tänkte bara berätta vad jag har gjort idag och vad som händer ikväll och sedan återgå till mitt plugg. Jaa.. idag var vi på bio med klassen och såg en film som hette This is England, inte riktigt min filmsmak precis men den var bra, rätt djup och så. Sen har vi inte gjort så mkt mer, jag bytte jacka med S eftersom att hennes jacka är så sjukt jäkla snygg, alla hennes kläder är det !
Och ikväll blir det föst CSI NY efter allt plugg sedan Prison break och sen god natt, haha rooolig dag hörrni. Menmen skolan & läxorna tar den mesta tiden.. Hoppas ni hittar på nåt roligare iaf
Heejs'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0