Mad world

Den här världen vill mig inget väl idag, för det första kommer jag inte hinna träffa S innan jag ska upp till landet så det betyder att vi ska vara utan varandra onödigt länge, för det andra så ska min kusin till sälen precis när jag kommer upp så henne kommer man ju inte se nånting av, och för det tredje så vill jag fan ha lite snö !
Det är liksom julafton imorgon, ja imorgon. Så vart är snön ? Inte där den ska vara iaf..

Kom precis hem från morfar, har fixat granen och lagt ut alla julklappar tills imorgon. Snacka om att man blev frestad att bara slita upp pappret..
Nu håller pappa på att göra ännu fler köttbullar för dom han gjorde igår åts upp av mig, Sofia & Sebbe (: haha
sedan ska jag nog lägga mig och läsa en gossip girl och kanske sova lite, jag är sjukt trött.

Saris ringde precis, henne vill jag inte heller vara utan när jag ska till orsa. Utan sin bästa vän, det slutar aldrig bra (;
Ojoj nu är det mat, rätt rörigt inlägg det här blev men har gjort lite andra saker medans jag skrivit så skyller på det. Det är ju typ endå bara jag som läser så..




Jag säger bara; lyssna och njut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0