Lördag

Äntligen hemma från stan, jobbit med så mkt folk och man får hålla super koll på väskan så att inte mobilen eller plånboken försvinner. Jag trodde jag hade tappat bort min mobil och jag fick typ panik, men så hittade jag den i innerfickan. Klantigt att lägga den där för jag lägger aldrig nånting där haha.
Kanske lägger upp lite bilder sen på mina inköp men nåra julklappar lägger jag inte upp bilder på, jag köpte en tröja från Zara, två necessärer & lite hår produkter till mig själv =)

Nu ska jag hjälpa pappsen med maten och sen fräsha upp mig lite innan vi åker till morfar.
Och så är det ju första avsnittet på julkalendern ikväll, det kan man inte missa, inte enligt mig iaf.  Nu blir det julmys, sendan ska jag julpynta i mitt rum, gud jag älskar julen ! =)
Ha en bra kväll'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0