julmys

Jag sa ju att jag skulle lägga upp lite julbilder, inte världens bästa kanske men alltid något
 
   
De två första bilderna är bilder från mitt rum, inte så bra kvallite och datumen stämmer inte heller, haha.

     

Dom här är från vardags rummet, på första bilden är det bara en skål med julpynt som mammi har fixat. Den andra är utsikten från vårat fönster + julstjärnan och den sista är min favorit, nämligen ett vinterland som lyser i olika färger. Jag tycker den är jätte mysig, om jag inte kan sova går jag alltid upp och fixar nåt att äta och så sitter jag bara och tittar på den, som ett litet barn. Men alla får vara små nån gång ;)
Nu ska jag ringa min älskade kompis S, sedan blir det nog sängen för min del.
Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0