I´m the worlds greatest

Hej alla söta & fula !
Haha jag skojja, hej alla sööta sötnosar !

Jag har inte så mkt tid på mig att skriva, ska städa, sminka mig, byta om och sen om nån timme ska jag möta upp Sebbe.


Nu har jag iaf sminkat mig och dammsugit, vilken träning det är asså. Har växtvärk i armarna och blåsor på händerna, haha.
Här är julen på ingång, det har den varit ända sen 1december men nu står julskinkan i ugnen och min lilla syrra står just nu och rullar köttbullar.. Själv sitter jag och.. lyssnar på musik och geekar framför face och msn
Ska ju snart ner och möta sebbe sen ska vi hem hit och  han ska då få sin julklapp (hoppas han gillar den), lite senare ska vi på bio och se Good luck Chuck, nån som har sett den ?

Nej nu ska jag städa lite, min säng består av allt mitt smink och nästan alla kläder från garderoben. Sängen var ju helt tom för 5 min sen, hur lyckas jag ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0