God jul !

Eftersom att jag inte hade tid att logga in igår och säga god jul så får jag väl säga det idag; God jul !
Hoppas ni har haft en bra jul allihopa, det jag saknade med min jul (som jag har sett många andra nämna också)  är den där härligt pirriga känslan man brukar få.
När jag var liten älskade jag att julpynta, hjälpa mamma med julbaket och köpa julgran med pappa. nu är det mest min syrra som gör det och man ser glimten i hennes ögon när det börjar närma sig jul..
För mig känns julen som en vanlig helg bara, en helg med mycket mat och julklappsöppning. Menmen, jag lovar att nästa jul ska jag göra mitt bästa för att få tillbaka den där känslan och nästa jul vill jag fan ha lite snö !

Lite senare ska jag berätta vad jag fick i julklapp, eller den viktigaste saken som jag sitter och skriver på just nu (a).
Nu är jag på landet och ja.. vad gör man ? Det finns inte alls mkt att göra här uppe, jag brukar gilla att vara här, skön stämning och man kan ta det lugnt på riktigt när man är här. Men tänk om man inte vill ta det lugnt då ? Utan träffa sin bästa kompis och en kille som man börjar få riktigt starka känslor för.. ja då är det svårt.
Nu ska jag sitta här och nörda mig ett tag, lite senare lovade mammi att vi kulle titta på morden i midsommar och dricka te, får se vad det blir av det.
Ska lägga mig och njuta av den sista harry potter boken och sedan ringa min sötnos.


image58


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0