Gamla stan

En rundtur i gamla stan, en mysig kväll med familjen på en italiensk restaurang och så när man kommer hem.. plugg. Ett perfekt slut på en perfekt helg, inte direkt. Men vad kan man göra åt saken ?
Jag ska höja mig det har jag lovat mig själv, mina kompisar + mina lärare. St: Martin here i come ! =)

Gamla stan är en självklarhet nu när det börjar bli jul, det är mysiga julbelysningar precis överallt, fint julpyntat i varje skyltfönster, massor med människor som bär på minst 10 påsar med.. julklappar kanske ?
Jag älskar julen, verkligen. Bästa stunden på hela året !

Resaurangen var också bra, beställde en ceasar sallad med majs kyckling och parmesan. Grymt gott !
Efter maten tog jag och mamma en latte, den var dekorerad med ett hjärta och super god. Den var väldigt krämig och inget socker behövdes heller. Det roliga var att vi beställde kaffet och bad att få notan på samma gång, så dom hade glömt att knappra in kaffet så det fick vi gratis =)

image45


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0