Fredag

God morgon !

Vad händer idag en sån här tråkig & regnig dag ?
På landet finns det ingenting att göra en sån här dag men eftersom att min familj är så effektiv så har dom fått för sig att vi ska åka och bowla i två timmar, sedan ska vi äta middag där också. Äta middag på en bowling hall.. jag vet hur det låter men dom har en jätte fin restaurang bredvid.
Min syrra och hennes barn + pojkvän ska också med så det blir inte bara familjen Lindgren, men efter det har jag ingenaning om vad som händer faktisst, det kan ju också vara spännande. Man får ta det som det kommer liksom =)
Nej nu ska jag duscha, göra mitt träningsprogram för ryggen, bli lite brun med hjälp av min bästa vän (brun-utan-sol) och sedan bär det väl av till bowlinghallarna !
Jag hör av mig senare, puss sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0