En fredag kväll

Vet ni vad min normala familj sysselsätter sig med en fredag kväll ?
Jo, sällskaps spelet twister.. det är faktisst skit kul, hör från vardagsrummet att dom spelar det just nu. "Vänter hand på blå, höger fot på röd, aaah jag raaamlar !" Haha jag blir riktigt sugen på att spela, men tänkte vara lite trevlig att blogga först. =)

Som jag berättade tidigare så skulle vi åka och bowla idag, och det gjorde vi också men det gick väl allt annat än
bra för mig om man säger så, t.o.m. marcus & lucas som är 5 år slog mig, pinsamt ju. Jag får helt enkelt jobba med min teknik när det gäller kägglor och klot.
Här spööregnar det verkligen, det bara öser ner så då är det väl bara att säga hejdå till snowboard åkningen den här gången då, kan ju hoppas på bättre väder till sportlovet, hade endå ingen jacka så skulle inte kunna åka iaf.
Nu hade jag tänkt prata med min syster, dricka lite te medans jag fixar mina naglar, om jag inte blir allt för trött hör jag nog av mig ikväll. Hejsvejs <3
image72

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0