En bra anledning

Min laptop har inte precis varit som den ska dom senaste två dagarna, det är min förklaring till varför jag inte har skrivit..
Snart ska jag upp till landet igen och behöver den ! Så sebbe får ta och fixa den imorgon =)

Igår kom jag hem från landet, daddi skjutsade mig direkt till S. Har saaaknat honom ! Så vi ägnade hela kvällen åt att basta, mysa och titta på film. Har ni sett filmen Förtrollad ? Om inte, se den ! 

Nu ska jag rensa tankarna i badkaret och vila upp mig inför kvällen, får se vad som händer eftersom mammi är sjukt så ska nog bara ta hand om henne. Sara skulle ringa om nåt dök upp, så får vi se om jag hänger på om det låter lockande och inte ligger för långt bort, eller så drar jag bara upp till några poalre.
 Badet väntar, ha de braa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0