Det där med julklappar

Nu är jag inte så deppig längre, jag har inte lika tråkigt och så har sebbe gjort mig glad.
Tänkte berätta vad jag fick i julklapp, men först ska jag bara säga att jag sitter på min nya laptop och har inga sladdar så kan inte föra över nåra bilder eller nånting men det får vi helt enkelt ta när jag kommer hem =)

  • En laptop !!!! Efter allt tjat =) haha
  • En snygg T-shirt av min söta syster
  • En väska + data mus
  • Harry potter boken, sista
  • En plattång
  • Pengar
  • Handduk från Esprit
  • En jacka från H&M
  • Boken "Alla var där"
Ja det var allt jag kunde komma på just nu, fick en gullig julklapp av S också och han fick en av mig.
Av malin & emmy fick jag ett snyggt nagelack från mavala och värsta rengörings kitet från Garnier, och nu hade jag faktisst tänkt att inviga det för mitt smink behövs tas bort. Vi hörs sen darlings'

image60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0