Därför jag har min blogg

Jag måste verkligen få ur mig det här bara, därför ett stort tack till min blogg just nu.

Jag hatar verkligen när människor lägger sig i, asså inte lägger sig i problem (eller visst det är också sjukt jobbit) men när dom ska börja prata med ens egna kompisar som dom inte alls känner och det är inte meningen att dom ska lära känna varandra heller. Vissa kompisar vill man bara ha för sig själv, man vill inte dela dom med en annan kompis, jag menar det finns ju olika "grupper" eller kompis-kretsar eller vad man ska kalla det. Och vissa hör inte bara in i dom..
Och vad ska man säga då, när ens kompisa tar kontakt med ens egna närmaste vänner, "ehm du.. jag gillar inte när du snackar med mina bästa kompisar, kan du vara vänlig att sluta? Tack." Det funkar ju liksom inte.
Och ännu värre blir det om dom tar kontakt med pojkvännen, och pratar ut som sina jälva problem som dom inte kan lösa själva.. usch vad sur jag är =P
nej nu ska jag sova så att jag inte smittar av mig på nån annan, det är så typiskt mig när jag är sur..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0