Christmas nr 2

Gud jag är helt slut, dom där två ungarna kan verkligen få en att bli trött på bara nåra minuter och så ska dom sova här så ett dygn till får jag stå ut med dom, men det ska jag väl klara så tuff som jag är. haha
Idag har vi öppnat mer julklappar, blev ritkgit nöjd med dom jag fick faktisst
Av min syster&hennes pojkvän: två läppglans från No7 ( det är som jucitubes fast de kommer från england), ett underlägg till min plattång så jag inte bränner upp alla möbler, massa bra sminkborstar, en volym mascara och ett fint armband.
Av min gammelmoster: jag och min syrra älskar ju high schol musical filmen så nu fick vi tvåan ! Jag vet att de filmerna är typ skit barnsliga men jag gillar dom !

Vi har ätit julmat och middag så jag är propp mätt, vet inte riktigt vad som händer nu. Antingen ska vi titta på high school eller så ska jag tigga åt mig lite massage av min stora syster, hon är världs bäst på att massera verkligen. Har inte träffat henne på 4 månader så har verkligen sakant henne, så istället för att sitta här så ska jag nog gå ut och vara lite social !
Som en sista julkick ska ni kolla på den här videon,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0