Annandag jul - mellandags rea

En nackdel med att vi är på landet vartenda jullov är att jag alltid alltid missar mellandags rean, det finns ju affärer här också men vilka är det liksom, intersport, kompis (nån affär med märkeskläder), och juste dom fick nyliden H&M wohooo !
Nej nu blev jag deppig, jag vill också springa runt i stan bland allt folk som slåss om alla billiga plagg och så får man pressa sig fram till prvorummen och stå 2 timmar i kö för att köpa en T-shirt för 99kr. Låter ju jätte roligt.. inte precis men det är så skönt när man väl kommer hem från stan och sitter och tittar på alla fynd man har gjort.

Nu är det julfixat här igen, och lukten av julmat når min näsa när jag sitter här med min laptop i soffan bland alla tända ljus och fina kuddar. Jag älskar mig laptop,inga jobbiga sladdar eller så =)
Måste sminka mig och fixa lite saker innnan släkten dyker upp, men ha det bra och njut av den stressiga rea-shoppingen !
image62



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0