3,2,1 !!

Nu är det bara tre dagar kvar till julafton, och fortfarande ingen snö.. Jag vill inte ha en helt snölös och solig jul i år igen så liite snö kan vi väl få ?

Igår; JAG HITTADE MIN IPOD !! :D
J följde med mig för att kolla på expeditionen och så gick hon bakom disken och skrek till, och där låg den. Jag typ; OMG, det är min ipoood ! :D Så började jag hoppa och så sa rektorn att jag fick hämta den så hon fick en liten kram då också (; är jag inte charmig

Efter att ha varit i skolan i 30 min och fått sina betyg så gick jag hem, gjorde mig iordning och fixade lite saker sen åkte jag till spånga för att möta S, vi skulle julshoppa. Han hittade julklappar till hela familjen + ett par skit snygga jeans, själv hittade jag inget men jag och J kom överens om att vi skulle köpa en varsin snygg kopp till varandra, lite roligt liksom och båda älskar te, kaffe & choklad =)
Vi tog bussen hem runt 3 och vårat mål var att hinna hem till OC som började 16.10 men när vi kom till bussen så gick inte den första och det stod typ 50 pers som skulle med, men vi eller jag pressade mig fram så vi kom på och fick sittplats och allt. Och vissa fick vänta på nästa, haha rätt åt dom =)

Idag ska jag in till stan med Sara, hon behövde lite julklappar till sina polers och jag ska ju köpa koppen och så ska jag försöka hitta en julklapp till Sebbe.
Nu ska jag göra min frukost och sen hinna med tränings passet jag fick av min sjukgymnast, har inte orkat göra en enda övning än, jag är såå laat.
Men nu jäklar, bye bye ryggvärken !
Ha de bra sötisar, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0